ONCE AGAIN!?

oh my goodness.. gissa vad? råkade somna helt fel tid igår så jag missade the dudesons på tv.. och gissa vem jag drömde om? - jo, jacoby shaddix. igen! herreguuud.. jag har knappt tänkt på han på senaste tiden, och nu detta? trodde det skulle vara jukka jag drömma om isf eftwrsom han är min number one just nu.. anyhow. - det var ungefär som drömmen som i tidigare inlägg- att jag kramade och hånglade upp han osv, jag kramade han och jag hade hans tillåtelse typ.  mysigt as hell! nästan ungefär som om vi var ihop i drömmen, awesome! hoppas på samma dröm igen eller liknande, börjar dock bli lite mysko eftersom jag inte har drömt om någon annan kändis än han förut, och nu detta, hahah. love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0