RIKTIGA COBY OR NOT?

Hände en liten oväntad överraskning i dag..
Efter att jag var nästan helt uppvaknad i dag (vid förmiddagen),
så tänkte jag kolla facebook en sväng (på telefonen).
Och gissa vad jag såg då?
-Jo, en vänförfrågan från "Jacoby D. Shaddix".
Jag läste lite mer närmare osv.. Det som stod i infon osv på hans profil stämde bra..
Kollade lite mer på bilderna, logginläggen osv.
Sedan hade ett fan skrivit ungefär såhär, "Hi, are you the REAL Jacoby Dakota Shaddix? Cause if you are, i love you so much :D", osv.. Sedan svaret, "Yeah! Here i am!".
Om det är den riktiga.. Då vet jag inte vad :o
Skrivit ett inlägg på hans logg nu iaf. Typ, "Love ya, dude! Keep rocking!". Sedan skrev han "Thanks for the love! Rock on!".
Hahah, asså shit xp
Hoppas att det är for real.. Annars blir jag nästan pissed..
Är även vän med Tobin (Esperance) nu. HAHAH, lots of fun! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0