JACOBY DAKOTA SHADDIX

vad kan man säga, coby? du gör mig hel, du gör mig lycklig bara genom att an andas.. känns nästan som det är sån kärlek man har till sin pojkvän, hahah! tror, eller vet, att många,många fler känner likadant! du gör en lycklig,glad när man känner sig nere.. om man gör det så lyssnar man på papa roach eller kollar på videor med dig, baby. du är 99,9 procent utav mig, och mer! - som gör just den som jag är.. älskar dig obeskrivligt. skulle kunna skriva miljoner sidor med bara av hur mycket du betyder för mig, men det skulle inte räcka! när du ler, ler jag. när du är ledsen, blir jag ledsen, när du är sur, blir jag sur.. du är den enda personen som inte sviker mig. du är allt till mig.. du är som en far, bror, son, pojkvän.. ja, allt! även om du har en tjej, så älskar vi fans dig så himla mycket..! du är solen i en solnedgång-och uppgång.. du är månen om natten.. du är stjärnorna som blickar ner mot en.. du har verkligen glimten i ögat, gubben.. åldern betyder inget för mig! minns när jag såg dig för första gången på programmet ''scarred''.. hörde dig nämna bandet papa roach och då sökte jag på det.. blev kär, direkt.. först dig, och sedan papa roach. vilken tur att jag fann dig och er. älskar er från den dagen, nu, och många år framåt! don't forget about that! glömmer aldrig er, och dig. älskar er obeskrivligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0